איך לבחור להקה לאירוע שלכם

איך לבחור להקה לאירוע שלכם

אתם מתכננים אירוע והחלטתם שכדאי להזמין גם להקה לאירוע. 

מה עכשיו?

איך לבחור להקה לאירוע עסקי ? איך לבחור להקה לאירוע פרטי ?

 

אם תנסו למצוא באחד המדריכים, “יישפך” עליכם מבחר עצום של להקות.

איך עושים סדר בים המידע הזה ואיך נדע שבחירת הלהקה לאירוע שלנו תהיה טובה?

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור להקה לאירוע שתהיה המתאימה ביותר לאירוע שלכם:

בחירה נכונה של הסגנון המוסיקלי

הקדישו מחשבה לשאלה: איזה סגנון או סגנונות מוסיקליים הכי יתאימו לקהל האירוע שלכם? בחירה זו קלה יותר אם מדובר בקהל מצומצם והומוגני יחסית. כאשר קהל המסיבה הוא רחב ומגוון יותר, נחשוב על סגנונות מוסיקליים שיוכלו לאחד קהל כזה. סגנון כזה לדוגמה הוא מה שנקרא “מוסיקה עברית”. גם אם הקהל שלנו מגיע מרקעים וגילים שונים, כולנו הרי ישראלים ושירים עבריים אהובים, מצליחים בדרך כלל למצוא מכנה משותף מנצח. פתרון אחר הוא דווקא לגוון בסגנונות המוסיקליים כדי שכולם בקהל ירגישו חלק מהאירוע.

התרשמות בלתי אמצעית

מומלץ ושווה להקדיש את הזמן הדרוש לבקר באחד האירועים בהם הלהקה מנגנת כדי להתרשם ממנה. כמו בכל בחירה, מומלץ תמיד לחפש המלצות באופן בלתי אמצעי ולא רק באמצעות הפרסומים. לחוות דעת והמלצות ממקור ראשון, אין תחליף.

חיבור עם הקהל שלנו

בזמן ההתרשמות, נסו להקדיש תשומת לב לאלמנט ה”כריזמה” של הלהקה לאירוע. להצלחת אירוע לא די במוסיקה טובה ומערכת הגברה מצויינת. ללהקה לאירוע יש גם תפקיד רגשי, נסו לעמוד ולהתרשם עד כמה הלהקה לאירוע “מתחברת” עם הקהל וכיצד לדעתכם היא תתחבר גם עם קהל האירוע שלכם. הסוד בעניין זה הוא פשוט: להקה לאירוע שמרגישים בהופעתה שחבריה באמת נהנים לנגן, יתחברו בצורה הטובה ביותר עם הקהל שלה.

דיאלוג מוסיקלי

עוד נקודה שראוי להקדיש לה תשומת לב היא מידת הגמישות של המופע המוסיקלי. הכוונה היא האם ללהקה לאירוע יש רפרטואר קבוע ומובנה מראש או שיש גם ביכולתה ליצור חיבור עם קהל האירוע וליצור עימו דיאלוג מוסיקלי. לאלמנט זה יש חשיבות לא מוערכת מספיק לצורך הצלחתו של אירוע.

ולא פחות חשוב..

אם האירוע שלכם הוא חברתי, קצת הומור יכול לעזור. אין כמו צחוק בריא, לשחרר עכבות ולחבר קהלים. האם הלהקה שאתם רוצים להזמין רק מנגנת טוב או גם מבדרת. זכרו שלהנחיה הומוריסטית יש לעיתים תרומה עיקרית להצלחת אירוע.

תמורה ראויה

מחיר להקה לאירוע נע בין אלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי שקלים. פרמטרים משמעותיים במחיר הם כמובן איכותה של הלהקה לאירוע, המוניטין שלה, גודל ההרכב שלה, המגוון המוסיקלי שלה, אורך המופע ואפילו עונות השנה (הופעות בקיץ לדוגמה יקרות מהופעות בחורף). אם יש לנו תקציב מוגבל (ולמי אין?) ניקח את כל הפרמטרים הנ”ל בחשבון. זכרו שהמחיר שגובה להקה לאירוע, אינו תמיד ערובה לאיכותה או להתאמתה לאירוע.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה