מסיבה עברית

איך עושים מסיבה עברית שמחה?

שואלים את עצמכם איך עושים מסיבה עברית שמחה?

קהל ישראלי יש? נהדר!

תאריך לחגיגה? מצוין!

ומה עם מקום לחגוג בו את הארוע? הגברה? במה ותאורה? נשמח לעזור בכל אלה.

אתם תדאגו לקהל – אנחנו נדאג לכל השאר.

הניסיון שלנו

נשמח לתת לכם טיפים כלליים רבים שצברנו מניסיון של מאות ארועים מוצלחים, נייעץ ונעזור לכם לעצב מוצר מוסיקלי ייחודי משלכם. בין אם מדובר באירוע פרטי, משפחתי ואינטימי או שמדובר בארוע עסקי מיוחצן ומפואר, הארוע יהיה מושלם כי אין כמו ערב “מסיבה עברית LIVE” שהוא רק שלכם בשילוב השירים והסגנון שאתם מעדיפים. רוצים ארץ ישראל הטובה והישנה? רוצים לעוף על רוק ישראלי? רוצים שיר מסרט בורקס? הכל! במסיבה עברית שמחה מגוון השירים הוא עצום: מזוהר ארגוב ועד שלום חנוך, מיורם גאון ועד ברי סחרוף מ”כוורת” ועד “טיפקס”, מ”משינה” ועד “איפה הילד” או “כנסיית השכל”. לא נפסיק לשיר, לא נפסיק לשיר! והקצב? רק עולה.

שרים מהלב 

נתחיל בחימום קל של הגרון, נבחר בלדה ישראלית טובה ומרגשת, ונחמם את האוירה. כששרים ביחד התדר גבוה. הקרח נמס והחום עולה. הבושה נסוגה ואף מתעורר הרצון לאחוז במיקרופון.  כולם אוהבים לשיר, אנו נקרין את כל מילות השירים על מסך גדול, כך יהיה קל יותר לכולם להתחבר לשירה סוחפת. מצוידים במערכת שקופיות משוכללת עם מאגר של מעל 40,000 שירים, עם מיקרופונים לקהל ואיש סאונד שידאג שכולם ירגישו את הבסים היכן שצריך. נהדר לשלב נגן או זמר מהקהילה שלכם עם הלהקה, שילוב שירה עם קצת בירה – תמיד הולך! מה שחשוב הוא להשאיר רק מקום לרחבת הריקודים. מסיבה טובה עשויה להמשך עד השעות הקטנות, אנחנו אתכם עד אחרון הרוקדים. .

אז מה מחכה לכם?

איתי המנחה של הערב אוהב להפתיע את עצמו ואת הקהל עם שירים לא שגרתיים, במסיבה עברית הלהקה מגיבה לקהל, והקהל הישראלי אוהב.. אוהב לבקש, אפשר שלמה ארצי? כן חבר, איזה שיר בדיוק? בוא, בוא לשיר, מרחבת הריקודים, מהשולחן עם כוס היין, או (וזה הכי טוב) ליד איתי על הבמה. הקרנת המילים במסיבה, היא אלמנט קבוע במסיבה עברית, נכון שכולם מכירים את המילים אבל למי ששכח הן שם מול העיניים. המסיבה שלנו נמשכת עד אחרון הרוקדים. זו התשובה שלנו לשאלה איך עושים מסיבה עברית שמחה.

לצפייה בדוגמא של מסיבה עברית שמחה >>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה